KONKURS SUPERSCREEN | | 2 | | |
AMIGA 4000 Demon szybkości | HARDWARE | 4 | - | 6 |
Memory Master 1200 | HARDWARE | 8 | - | 9 |
Dyski twarde Toshiby | HARDWARE | 10 | - | 11 |
AMOS (cz. 12) Listy, listy, listy. | ABC PROGRAMOWANIA | 11 | | |
NAUCZYCIEL ANGIELSKIEGO | SOFTWARE | 12 | | |
ORTO TEST | SOFTWARE | 13 | | |
KOMPUTER CZY INSTRUMENT - OTO JEST PYTANIE O syntezatorach słów kilka | KĄCIK MUZYKA | 14 | - | 15 |
Biblioteki Amigi (cz. 2) Biblioteka Exec | OD KUCHNI | 16 | - | 17 |
ZANY GOLF | GRY | 18 | | |
GOLDRUNNER | GRY | 18 | | |
I. Q. MASTER | GRY | 19 | | |
CIRCUS GAMES | GRY | 19 | | |
Opowiastka o grach role-playing (i nie tylko) | GRY | 20 | - | 21 |
GoDoot! C-64 też potrafi przetwarzać bitmapy! | SOFTWARE | 22 | - | 23 |
GEOS i ferajna (cz. 4) GeoPaint | SOFTWARE | 24 | - | 25 |
MEGA PAKIET megamożliwości | SOFTWARE | 25 | | |
Kącik początkującego (cz. 10) Kończymy BASIC | PODSTAWY | 26 | - | 27 |
Karta MAGIC po raz drugi Magiczne ulepszenie! | HARDWARE | 27 | | |
ASEMBLER 6502 (cz. 13) DRUKARKO - DRUKUJ! STACJO - STACJONUJ! | ABC PROGRAMOWANIA | 28 | | |
SAMPLER DLA KAŻDEGO | ZRÓB TO SAM | 29 | | |
SZTUCZKI I KRUCZKI | PROGRAMOTEKA | 30 | - | 31 |
PARZYSTE LICZBY DOSKONAŁE I LICZBY PIERWSZE MERSENNE'A | PROGRAMOTEKA | 30 | | |
SUPERMARKET | | 32 | - | 33 |
prenumerata | | 33 | - | 34 |
KONKURS SUPERSCREEN C.d. | | 35 | | |
POLISH AUTMAN PARTY '93 | | 36 | | |