KONKURS SUPERSCREEN | | 2 | | |
DIRECTORY OPUS 5 program na piątkę! | SOFTWARE | 4 | - | 5 |
Aminet zawędrował pod strzechy. | SOFTWARE | 6 | - | 7 |
Arytmetyka dla dzieciaków | SOFTWARE | 8 | | |
Przewodnik po A1200 | SOFTWARE | 8 | - | 9 |
JX-100 Mini Syntezator V1.0 | SOFTWARE | 10 | | |
CED Korektor | SOFTWARE | 10 | | |
SUPER MEMO - nowe bazy danych | SOFTWARE | 11 | | |
Bank Danych 2 | SOFTWARE | 12 | | |
PROGRAMOWANIE GRAFIKI WEKTOROWEJ | ABC PROGRAMOWANIA | 13 | - | 15 |
Czarno-biały skaner ręczny AlfaScan 800 | HARDWARE | 16 | - | 17 |
TRA 1200 Memory Expansion Board | HARDWARE | 18 | | |
Amiga Public Domain CZYLI COŚ DOBREGO ZA MAŁĄ CENĘ ZESTAW 9 | SOFTWARE | 19 | | |
Z pamiętnika MEDyka (cz. 5) | KURS | 20 | - | 21 |
Krótka historia zjawisk stołokulotocznych na Amidze | GRY | 22 | - | 24 |
Reversi | GRY | 24 | | |
Lasermania 2 | GRY | 25 | | |
Komputerowa Fortunka | GRY | 25 | | |
SEN... | GRY | 26 | | |
International Ice Hockey | GRY | 26 | - | 27 |
MAGICZNA KSIĘGA | GRY | 26 | - | 27 |
F1 Tornado | GRY | 28 | | |
Sleep Walker | GRY | 28 | | |
ABC | GRY | 28 | | |
ALL AMERICAN BASKETBALL | GRY | 29 | | |
Fantastic Soccer | GRY | 29 | | |
Krzyżówka komputerowa | | 29 | | |
DOPALACZ VODEO czyli jak z komodorka zrobić Amigę . | ZRÓB TO SAM | 30 | - | 31 |
Anatomia C-64 czyli wstęp do ... krainy wielkich elektroników | ZRÓB TO SAM | 32 | - | 33 |
Packet radio (cz. 3) Komendy programu Digi Com (2) | TELEKOMUNIKACJA | 34 | - | 35 |
ACTION REPLAY OD ŚRODKA (cz. 3) | OD KUCHNI | 35 | | |
STACJA CZY MAGNETOFON? | PODSTAWY | 36 | - | 37 |
FLIMANIA | SOFTWARE | 38 | | |
FONTMANIA | SOFTWARE | 39 | | |
MAGIC COPY - PRAWDZIWA PEREŁKA! | SOFTWARE | 40 | | |
W GŁĄB FRAKTALI | SOFTWARE | 40 | - | 41 |
DREAM PLAYER | SOFTWARE | 41 | | |
SPRITE CLOCK | PROGRAMOTEKA | 42 | | |
STACYJNA CIEKAWOSTKA | PROGRAMOTEKA | 42 | | |
WZORNIK TOKARSKI | PROGRAMOTEKA | 42 | - | 43 |
HYDE PARK PROGRAMISTÓW Edycja dziesiąta | PROGRAMOTEKA | 43 | | |
KALENDARZ | HYDE PARK PROGRAMISTÓW | 43 | | |
DZIAŁANIA MATEMATYCZNE | HYDE PARK PROGRAMISTÓW | 43 | | |
FONTMAKER | HYDE PARK PROGRAMISTÓW | 43 | | |
SPRITEMAKER | HYDE PARK PROGRAMISTÓW | 43 | | |
LISTY | | 44 | | |
SUPERMARKET | | 46 | - | 47 |
WYPRZEDAŻ NUMERÓW ARCHIWALNYCH | | 48 | | |
PRENUMERATA | | 49 | - | 50 |
Jak pan A zakładał grupę w trzech aktach prozą spisane | SCENA | 51 | - | 52 |